“Людина з кіноапаратом” — один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду. Згідно з естетичними настановами Дзиґи Вертова фільм знімався без сценарія.
У “Людині з кіноапаратом” Вертов реалізував багаторічні експерименти і теоретичні напрацювання у сфері операторського мистецтва і монтажу, перетворивши фільм на методичний посібник з кінематографії для майбутніх поколінь режисерів. Камера оператора Михаїла Кауфмана, брата Дзиги Вертова, фіксує строкате життя українських мегаполісів — Одеси, Харкова та Києва доби НЕПу. Саме Кауфман запропонував Вертову створити “щоденник кінооператора”. Виявилося, що цей фільм став останнім спільним проєктом талановитого тандему.
Власну творчу інтенцію щодо фільму Вертов сформулював так:
“Ця експериментальна робота направлена до створення справжньої міжнародної абсолютної мови кіно на основі її повного відділення від мови театру та літератури”.
В авторитетному рейтингу найкращих фільмів усіх часів, який кожні десять років складає британський журнал Sight & Sound, у результаті опитування 1639 кінокритиків, істориків, кураторів та архівістів у 2022 році фільм “Людина з кіноапаратом” посів 9-е місце.
У 2021 році “Людині з кіноапаратом” зайняв 3 місце у рейтингу найкращих фільмів в історії українського кіно.
Фільм демонструється із сучасним музичним супроводом.
З усіма питаннями ви можете звернутися до нас через форму зворотнього зв’язку. Ми відповімо вам за першої нагоди.